donderdag 4 september 2008

"Keira Knightley heeft de mooiste lippen."

Volgens een enquête van het Amerikaanse bedrijf Blistex, dat onder meer lippenbalsems produceert, is Keira Knightley de celebrity met de mooiste lippen.
Drieduizend vrouwen deden mee aan de poll. De meeste stemmen gingen naar Keira Knightley, onder meer bekend van de films 'Pirates of the Caribbean'.

Knightley klopt zangeres Kylie Minogue en Angelina Jolie. Zelf vindt ze niet dat haar lippen haar aantrekkelijk maken. 'Ze doen vermoeden dat ik geconstipeerd ben', oordeelt ze zelf. 'Ik tuit mijn lippen niet om sexy te zijn. Ik doe dat als ik me concentreer', zegt ze.

De mooiste lippen:
1 Keira Knightley
2 Kylie Minogue
3 Angelina Jolie
4 Scarlett Johansson
5 Victoria Beckham

Bron: De Standaard Online.

Djim's favoriete veertiger Jennifer Aniston presteert ook niet slecht met een zesde plaats. Jesse's sweetheart Jessica Alba is als negende terug te vinden in de rangschikking.

1 opmerking:

Jesse Varwijk zei

Ik snap er niks van, Jessica Alba heeft bij verre de mooiste lippen van allemaal